Recensies: zo werkt het op Parkeermatch

Elke keer nadat je een parkeerplaats hebt gereserveerd en betaald, krijg je als huurder de mogelijkheid een recensie achter te laten over jouw parkeerervaring.

Je ontvangt als huurder 1, 7 of 21 dagen na de boeking een e-mail notificatie om een recensie achter te laten.

Je kan natuurlijk meerdere malen dezelfde parkeerplaats huren. Misschien heb je de tweede keer een mindere ervaring. Dan heb je alsnog de mogelijkheid twee maal een beoordeling te geven.

Echter, als je de eerste keer geen beoordeling heb gegeven en je de parkeerplaats wel voor de tweede keer hebt geboekt, kan je één beoordeling geven. Hiermee willen we voorkomen dat je twee beoordelingen direct achter elkaar geeft. Ook bevordert dit volgens ons dat je direct een beoordeling achterlaat na elke boeking.

Dankzij onze recensies krijg je als lid een goed beeld van de kwaliteit van een parkeerplaats en van de reputatie van een eigenaar.

Een recensie bestaat uit een beoordeling van 1-5 sterren in combinatie met opmerkingen. Eigenaren bouwen hun Parkeermatch reputatie op basis van alle beoordelingen en opmerkingen die huurders hebben achtergelaten.

Beoordelingen en opmerkingen zijn beschikbaar op de publieke profielpagina van elk lid. Dit helpt om toekomstige huurders een goed geïnformeerd besluit te nemen en met vertrouwen een parkeerplaats te boeken.

Beoordelingen zijn een blijvend onderdeel van jouw Parkeermatch profiel. Om geschillen op te lossen, raden wij huurders dringend aan contact met een eigenaar op te nemen, voordat je negatieve opmerkingen en /of een beoordeling op Parkeermatch achterlaat.

Eigenaren kunnen Parkeermatch informeren indien zij van mening zijn dat een recensie niet voldoet aan onze recensievoorwaarden. Indien wij van mening zijn dat een recensie niet voldoet aan onze recensievoorwaarden, zullen wij de recensie verwijderen.

je kunt natuurlijk ook geld verdienen met het verhuren van je parkeerplaats